PODPORA 8-20 hod:   +420 603 255 372    Facebook   Google Maps   LinkedIn
 

Technická podpora

Zákaznické centrum servisní podpory je Vám k dispozici denně od 8:00 do 20:00

  1. Telefonicky +420 603 255 372 (8:00-20:00)
  2. E-mail pro technické dotazy, poruchy, výpadky: support@4mroznov.cz
  3. E-mail pro dotazy ohledně smluv, faktur, plateb, apod.: info@4mroznov.cz
  4. Osobně v sídle firmy v pracovní době pro veřejnost

  • Poruchy a výpadky se prosím snažte nahlásit co nejdříve od jejich vzniku!
  • Než zavoláte nebo napíšete, využijte sekci Otázky a odpovědi, kde najdete řešení nejfrekventovanějších problémů.
  • V případě obsazenosti zákaznické linky v pracovní době se Vám tým servisní podpory ozve v nejbližším možném čase. Není třeba volat více krát.
  • Mimo pracovní dobu zákaznické linky nahlašte poruchu na záznamník.
    - vzkaz zanechte po zaznění úvodní hlášky
    -zde uveďte prosím celé jméno, adresu a stručný popis Vašeho problému
    - tímto způsobem nám pomůžete urychlit řešení Vašeho požadavku
  • Náš tým technické podpory Váš požadavek zpracuje a zavolá zpět, jakmile to bude možné.