E-mail pro dotazy ohledně smluv, faktur, plateb: info@4mroznov.cz
Osobně v sídle firmy v pracovní době pro veřejnost
Poruchy a výpadky se prosím snažte nahlásit co nejdříve od jejich vzniku!
Než zavoláte nebo napíšete, využijte sekci Otázky a odpovědi, kde najdete řešení nejfrekventovanějších problémů.
V případě obsazenosti zákaznické linky v pracovní době se Vám tým servisní podpory ozve v nejbližším možném čase. Není třeba volat více krát.
Mimo pracovní dobu zákaznické linky nahlašte poruchu na záznamník.
- vzkaz zanechte po zaznění úvodní hlášky
- uveďte prosím celé jméno, adresu a stručný popis Vašeho problému - tímto způsobem nám pomůžete urychlit řešení Vašeho požadavku
Náš tým Váš požadavek zpracuje a zavolá zpět, jakmile to bude možné.