Helpdesk 8-20 hod.: +420 603 255 372      Facebook   Google Maps
 

Často kladené dotazy

Po výměně routeru nebo počítače přestal fungovat internet?

Modem je vázán na MAC adresu připojeného zařízení. V případě změny zařízení připojeného přímo do kabelového modemu je nutné nás kontaktovat na telefoním čísle 603 255 372 nebo elektronicky.


Došlo k poškození přívodní kabeláže co mám dělat?

Pokud došlo k poškození přívodí kabeláže a opravu nezvládnete svépomocí, kontaktujte nás na dohledovém čísle.


Mám zavirovaný nebo nefunkční počítač, pomužete mi?

NE. Naše firma Vám dodává pouze internet, neprovádíme ani servis ani údržby zákaznických stanic.


Vypadl mi televizní signál.

Ujistěte se, že nedošlo k porušení přívodního kabelu. Kontaktujte nás na dohledovém telefoním čísle.


Mám rušení na některých kanálech.

Ujistěte se, že nedošlo k porušení přívodního kabelu mezi zásuvkou a televizí. Pokud rušení nedokážete odstranit svépomocí, kontaktujte nás na dohledovém telefoním čísle. Servis vlastních televizních rozvodů je zpoplatňen.


Jak mohu změřit rychlost svého připojení?

Otevřete si stránku www.speedtest.net, z nabídky hvězdiček vyberte nejbližší Vaší lokalitě. Klikňěte na “Begin test.” Výsledky těchto měření jsou pouze orientační. Pro co možná nejpřesnější měření používejte především počítače připojené ethernet kabelem. (ne pomocí WIFI).


Chtěl bych změnit TV Balíček. Jak to mám udělat?

Klikňete na formulář.


Jak mám naladit svůj televizor / STB.

V menu Kabelová Televize – zvolte svou lokalitu a vyberte Frekvenční plán (digitál DVBC nebo analog) případně volbu "postup naladění digitální TV".